Αρχική Uncategorized Αποτιμηση των μαθηματικών Προσανατολισμού

Αποτιμηση των μαθηματικών Προσανατολισμού

442
0
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Τα θέματα ηταν ιδιαίτερα απαιτητικα και θεωρούνται τα δυσκολοτερα των τελευταιων ετων.

Το 1ο θεμα ηθελε παρατηρητικότητα στο ερωτημα Α2β, που υπηρχε στο βιβλίο.

Το 2 θεμα ηταν σχετικά βατό, αν και απαιτούσε πολυ χρόνο. Βασιζόταν σε βασικές γνώσεις του σχολικού βιβλίου.

Το 3ο θεμα ηταν πολυ απαιτητικό.
Το α ερώτημα απαιτούσε πολυ χρόνο και ιδιαίτερη σκεψη.
Το β ερώτημα ηταν ιδιο με την ασκηση 8Β ομαδας απο εμβαδο χωριων.
Το γ ερώτημα ηταν απαιτητικό καθως ηθελε μεγαλύτερη παρατηρητικότητα και συνδυαστική σκέψη.
Το δ ερώτημα ηταν ευκολο.

Το 4ο θεμα ηταν ιδιαιτερα δύσκολο.
Για το α και β ερωτημα απαιτούσε γενικές γνωσσος απο την υλη Α και Β Λυκείου.
Το γ ερώτημα ηταν σχετικά απλο με πολλες πράξεις.
Το δ ερώτημα απαιτούσε συνδυαστική σκέψη απο το β ερώτημα και μεγάλη τριβή με ασκήσεις τέτοιου ειδους.

Τα θέματα ηταν για πολυ καλα προετοιμασμενους, πολύ πολύ απαιτητικα, με έμφαση και στην υλη προηγούμενων τάξεων.

Συνοψίζοντας τα θέματα καλύπτουν συγκεκριμένα κομματοα της ύλης και οχι το συνολο της.
Η σε διαβάθμιση των θεμάτων ηταν χωρις συνοχή και κλιμάκωση.
Επίσης για το Δ θέμα δεν δίνονταν περαιτερω στοιχεία για να προχωρήσεις απο το ενα ερώτημα στο επόμενο, γεγονός που μεχρι τα προηγούμενα χρόνια ήταν κανόνας.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ